vineri, 1 decembrie 2017

Cele mai frumoase mesaje de Revelion pentru persoana iubita !

Mesaje si urari de Revelion pentru iubit / iubita 


- Fie ca Noul An să ne găsească din nou unul în brațele altuia, să privim cu încredere spre un viitor luminos care să ne găsească tot împreună. La mulți ani!

- Celei mai magice persoane din viața mea nu pot decât să îi doresc toate bucuriile din lume și cât mai multă sănătate că de restul dorințelor sale mă voi ocupa eu. La mulți ani magia vieții mele!

- In Anul Nou iti urez cat mai multe zile langa mine!


- Anul Nou care tocmai vine si m-aduce langa tine va fi poate cel mai bun an, pentru ca pe tine te am!


- Daca iti spun ca te iubesc, nu ar fi indeajuns daca nu ti-as spune ca te iubesc pentru totdeauna! Te iubesc azi, de Craciun, si de Anul Nou si simt ca te voi iubi in fiecare zi de acum incolo…

- Sunt nerabdator sa petrec inca o data sarbatorile de iarna cu tine. Ma simt ca intr-o poveste, sunt fermecat sa am in preajma mea o fiinta atat de magica intr-o perioada magica a anului. Sa fii tu oare sufletul meu pereche?


- Imi datorezi cadoul promis, dar nu mai poti sa mi-l dai pentru ca nu puteai sa imi faci decat unul singur, sa petreci prima secunda din Anul Nou alaturi de mine. La multi ani!

- Anul ce vine va fi mai bun din toate punctele de vedere și chiar dacă vor exista greutăți eu nu le voi simți dacă tu ești alături de mine. Iubirea ta îmi dă putere așadar voi realiza în Noul An tot ceea ce mi-am propus. La mulți ani!

- La mulți ani pentru cea mai importantă persoană din viața mea! Nici nu am cuvinte pentru a-ți arăta cât de mult te apreciez.

- Abia aștept să îmi pun o nouă dorință de Revelion. Cea de anul trecut s-a îndeplinit și acum suntem împreună. La mulți ani iubito/iubitule!

- Ma simt ca intr-o poveste… Voi petrece Revelionul langa o persoana magica… Tu esti magia vietii mele! Citeste si Jocul Caprei de Anul Nou

- N-as putea sa-mi petrec Revelionul nicaieri altundeva decat langa tine. Aceasta este darul pe care mi-l doresc cel mai mult pe lume!




- Abia astept petrecerea de Anul Nou, pentru ca o voi petrece cu tine si acest lucru inseamna foarte mult pentru mine! Si mai stiu ca anul 2018 va fi cu siguranta unul plin de intelegere, dragoste si bucurie pentru noi doi! Citeste si Superstitii de Anul Nou

- Simt ceva in inima mea, este ca o mica flacara. De fiecare data cand te vad, aceasta flacara se aprinde. Aceasta flacara arde pentru tine, pentru ca te iubesc! Deabia astept sa ard iar in flacari, azi, la petrecerea de Revelion!

- Singura magie pe care o simt nu este cea a Anului Nou care se apropie, ci magia ta… Te iubesc si as vrea sa-mi petrec de acum incolo toate zilele alaturi de tine! Citeste si Despre Sfantul Vasile - 1 ianuarie

- Viata mea ar fi goala fara tine, iar contul meu bancar ar fi plin. Un an nou fericit!

- Dacă dorința mea de Anul Nou se va îndeplini înseamnă că vom fi împreună și anul viitor. Privesc din nou cu nerăbdare către un nou an plin de iubire și fericire alături de tine. La mulți ani!

- N-aș putea să îmi petrec nicăieri altundeva Revelionul decât în brațele tale. Te iubesc nespus. La mulți ani iubire! Citeste si Vine Boboteaza si cu Sf. Ioan ! Ce stii despre aceste sarbatori ?

- Persoana cu adevărat specială din viața mea merită tot ce e mai bun pe lume. Anul ce vine va fi cu adevărat special pentru noi doi și aștept cu nerăbdare să petrecem împreună noi clipe pline de iubire. La mulți ani!

- Miracolul unui nou an se apropie cu repeziciune însă nu se poate compara cu miracolul vieții mele care ești tu. Te iubesc din ce în ce mai mult odată cu trecerea fiecărei secunde, ore, zile, săptămâni, luni, iar iubirea noastră devine mai profundă odată cu trecerea anilor. Citeste si Jocul Caprei – traditie romaneasca

- Îți urez cât mai multe zile alături de mine pentru că meriți un răsfăț permanent și eu voi fi în culmea fericirii dacă îmi vei permite să am grijă de tine și în Noul An. La mulți ani! Citeste si Strigarile din jocul caprei ( autentice )

- Vreau să știi că am comandat eu tot vâscul din țară pentru a mă asigura că îmi vei da voie să îți ofer măcar o mică parte din săruturile pe care le meriți. Nu mă mai satur de buzele tale și în Noul An îmi propun să te sărut de cel puțin două ori mai mult decât în anul ce a trecut. La mulți ani! Citeste si Sms - uri de Anul Nou - Mesaje de Anul Nou 2018

RECOMANDARI :


Mesaje amuzante de CraciunMesaje si Statusuri de Anul Nou – Revelion
cioicUrari de Anul Nou
lma iMesaje de Revelion
ym
loveMesaje pentru persoana iubita de Revelion – Cu dragoste de Anul Nou

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu